Monday, November 17, 2008

Tahniah Roshda & Zul..

tembamnye diriku!!..huhuhu

To my beloved friend,

Congrates Rosh, moga berkekalan hingga ke nafas terakhir!!..
Moga jadi isteri solehah..
Rajin-rajin memasak utk suami, masakan isteri pengerat kasih suami..=)
'cepat-cepat' tau..nnti kite same2 mak buyung!!..hehehehe..
Jangan lupe melawat aku kt kerteh ni bile da smpai ganu nnti k..
Apa pon status kite, kite still akan jadi kawan terbaik tau..
sayang kau!!!..
kite tunggu turn beck plak..cepat skit beck!! hehehehe..

.....................................................................................................


p/s : walaupon kami jarang berjumpe..kami tetap kwn..tidak pernah dengki mendengki dan tidak pernah bermusuhan..tidak selalu berjumpe atau lepak bersama tidak pernah menjd isu antara kami..yang kami tau..kami adalah kawan yg terbaik..=)..


3 comments:

haneebee said...

Azie, mlm ni nanti aku mimpi dapat bag ko tuh. Tunjuk gambo dekat skit. Aku nk tgk..Huhu. Wei, apa barang isu-menyisu ni? Kita lama x jumpa cool aje!

roshda said...

azie!!! tq very much cz dtg wding aku.. aku ase dh sedey sgt masa ko kata x dpt dtg n jwb mcm acuh, x acuh.. aku cite ikhlas ni ko jgn amik ati... ala.. lagpon aku ngan ko x main la mkn2 ati ni kn akakakaka... aritu kn de sehari aku YM ngan ko aku tanye.. "ko dtg x wding aku?" pastu ko jwb "x tau la lagi tgk mcm ane.. kalo ade, ade la.. " masa tu aku dh kecik ati sgt huhuhuh tu aku x nak dh tgo ko kat YM huhuhu..

rupanya ni ko nye perancangan ngan azman ek.. kuang asam pedas nye suami isteri hahahaha.. yela.. sedey la.. ko kwn baik aku masa skolah, kwn weng2 ngan buat keje ntah ape2 masa kat hostel dlu sesama pastu masa bigdy aku ko leh jwb mcm tu huwaaaaaaaaaaa sedey tau sob..sob..sob...

masa aku ternmpk ko kt wding aku aritu aku terkejut sgt heheheh ske gile.. masey byk2 kat ko n azman ek.. ko sgt tembam comel.. aku doakn anak korg secomel korg.. ske sgt.. :)

ko pon besfren aku, wpon kita 2 thn je sama2 pastu masing2 smbg blaja n keje ntah memane.. tp still sgt rapat.. syg kat ko muaaahh!!! jaga diri bebaik ye.. mulut tu jgn lazer sgt masa ngan dung ni.. ske nyakat org baru kawen x baik weh hahahaha... ok take care tau!!! kalo sempat aku singgah umah ko aku cl.. ok daaa...

p/s - adiah ko sgt aku sukai best3 azie cepat la share resepi ngan aku.. baru aku tau pening nye nak pk nak masak pe utk suami tercinta ni leh buat pening pale hahahaha

azieaz said...

anem:ala nem..bukan LV la yg penting..guess je aar..xmampu!! huhuhu..tu aar kan nem..skang zaman moden..tepon kan ade! kuikuikui..ape pon yg penting kite happy, xyah pk org laen yg memusuhi kite!!..power ayat aku! hehehe..

rosh:oit...panjang lebar komen ni..penat aku nak bace..huhuhu..hahhahahaa..padan muke kene tipuuuuuu..sronok aku tgk muke ko aritu..hehehhe..ape yg ko da sumpah kt aku rosh..ehhhhhehe..jgn marah dude..

wey..ko bley mintak resepi kt aku aar..ape2 je pertanyaan ko akan ku jwb..pertanyaan pasal 'tut' pon ok jugak la..hahahhhaa..lucah siut!!!..

ape2 pon epy2 sokmo deh..makang kopok lekor aar mung!! hehehe..nnti col dlu kalo nak singgah umah kecilku ini ok!..cepat-cepat 'berisi', nnti leh aar tembam mambam mcm aku ni..hehhehe