Tuesday, November 18, 2008

Ku Gumbira!!

wakakaka...saya sgt la gumbire hari ini..saya baru pulang dari check-up..alhamdulillah..keadaan ibu baik..HB saya telah naik dari 10.6 ke 12.0.. alhamdulillah...hooreyyy..saya telah berjaya...saya sangat happy..
.
.
.

saya akan menuntut janji saya drpd suami tercinta..
.
.
.
  • malam ni aling nak Ice blended Cappucino dari Starbucks!!!

.
.
.
.
  • mlm ni jugak aling nak makan mcD
(xder pilihan laen kt cni..mcD jela paling dekat..siap leh jln kaki je dari umah)

__________________________

-kalo anda semua nak tau..berat saya semakin bertambah..aiyoooo!!!..sgt fobia nak mengumumkan berat saya sekarang!! teka la sendiri..hahaha..sbb tu la saya sgt tembam..tp xpe la..rosh ckp chomel!! hahahha..chomel la sgt..fobia tau setiap kali naik atas penimbang tu!!..td doc ckp..mkn je la ape nak mkn..ape lagi..mkn je aar kan!! tu yg nak dengar tu!!huhuhuhu..

-buku kesihatan saya td tiada langsung di tulis dgn tulisan merah..kluar je dari bilik pemeriksaan saya tersenyum lebar...

-breakfast td ayang saya belanja mkn roti canai..dan saya di benarkan minum teh ais..uuii..nikmatnyeee.. hehehhe..tp ayg mesti akan mencatu semula pemakanan saya..ayang ckp sekali je sebulan..uwaaaaaa..


ape yang penting..mlm ni Starbucks..sekali sebulan pon xper laaa asalkan dapat jugak!!! kuikuikuikui

6 comments:

Gombug.net said...

uits azie...mmg tembam laa..hihi..nie dah leh panggil azie tembam nie...

maintain laa mkn2 tue tp jgn laa minum ais je bagi aku....chewah..cm doc lak...klau tak minum ais leh gerenti nti dah abis bersalin kembali normal...huhu...

azieaz said...

ni lini ek..huhuhu..time kaseh atas nasihat tu..aku xminum ais pon..jarang..slalu minum air kosong n susu je..xleh nak maintain mkn lini kalo tgh pregnant..sbb mkn utk 2 org kan..hehehe..kene mkn 6 kali sehari..mmg slalu rase lapa..mmg fobia..siap da azam..lepas bersalin nak diet..hahaha..mmg normal ibu mengandung naek berat 15kg dari asal..

Gombug.net said...

maintain mkn tue maksud aku...mkn jek laa...hehe jgn tak makan....cume jgn amik ais...huhu...ibu mengandung mmg kn byk mkn, nti baby nk skit...hihi

haneebee said...

Ko takpela tembam sbb ada orang dalam 'tu'. Aku ni? Hahaha.. Lu pk la sendiri.

me said...

hi kak azie...bez bc blog kak azie...nak dapat baby da ek=) sy dapat blog kak azie dr blog kak yat (ekhram)...hehe.

p/s : sy da link kan blog kak azie..kalo rajin link la blog sy jugek;)

azieaz said...

hye ain..tq la sudi bace blog ni..hhehhe..ok..i'll link to urs ok!!