Sunday, November 23, 2008

Happy Day!!

x jelas sgt..bb byk sgt gerak

22nd Nov 2008..

aku n hubby g klinik assyfa' kemaman utk wat scanning..
....
....
....

kalo ikut last period..skrang akunye kandungan nak dekat 20 wiks..nak dekat 5 bln la usia kandungan aku..tp bile scan smlm, doc ckp..umur bb dlm 17 wiks..so new EDD aku 03/05/09..
....
....
....

so xcited tau sbb da leh nmpak bb..dia bergerak2 n berpusing2..doc susah nak print gamba bb sbb tak dpt view yg tepat..bb mcm tau je mommy n daddy dia nak tgk dia tau..dia pon tunjuk skill dia ..bb pusing2, pastu bb tunjuk tangan dia..tnjuk kaki dia..tunjuk betis dia..hehhehee...sgt happy tgk bb sihat..alhamdulillah..nampak jantung bb berdenyut laju..doc suh dtg lagi 2 wiks..insyaALLAH lagi 2 wiks leh nmpak bb dgn jelas skit..=).. mommy n daddy x saba nak jumpe ngan bb.. geram tgk dia gerak2..eeee....rase mcm nak gigit2 bb tu..
sangat la gembire..serius gembire sgt n sgt bersyukur..bb n mommy sihat..=)..

...
...
...

daddy paling happy, ..daddy belanje mommy beli mcm2 smlm n belanje mkn kt gerai 'sedap' kemaman..ermm, mmg sedap mkn nasi goreng cili api n daging masak merah..
mommy nye gaji x masuk lagi...hehehheh..

sepanjang perjalanan blk ke Kerteh asik borak pasal bb tau..
hopefully mommy sihat selalu smpai nak deliver nnti..aminnn!!..cian kt daddy kalo mommy x chat, nnti asik mkn kt luar je..cian tau..=)..

...
dua mlm ni aku da dpt rase bb bergerak2..rase mcm dia cubit2 pon ade..hehhe..best gile jd mommy..=)

p/s: anem n rosh..cepat2 la 'berisi'..bes tau!!

3 comments:

roshda said...

noty nye bb korg ekekeke seronok lak aku bca.. aku doakn ko n bb tu sihat sokmo...
wah due dia dkt ngan tarikh lahir aku.. mesti nanti dia best mcm aku gak hahahaha psan3 ;p

doakn la aku.. nak dpt feel jd ibu gak.. :)

Jua Zulkef said...

aah...mmg best pun masa preggy..

tang bila dia start merangkak n dapat kaki...aku semput sokmo..

hahaha

azieaz said...

rosh: aku selalu doakan ko...tu yg slalu wish ko cepat 'berisi' tu... nnti kan leh manje2 manje manje banyak lagi..huhuhu

jua:hehehe.. xsaba ni jua nak tunggu dia kuar..rase lmbt plak lg..ish2.. kalo anak aku nakal nnti.. tau la aku ikut perangai sape.. hehhee