Sunday, September 7, 2008

Ramadhan Al-Mubarak

Ramadhan da kembali lg.. bulan utk kite sume menambahkan amalan.. =).. ckp pasal bln ramadhan n.. ni la kali pertama aku berpose as wife.. ops..sori da lame x update.. da 2 month aku jd wife org..arini baru ade idea nk berblog kt cni.. tu pon stelah d perli byk kali oleh abe ku.. hihihihi.. harini da 7 hari puase.. da bermcm2 menu jgak masak utk hubby... sume yg aku masak dia ckp sdap.. ntah nak amik hati kot kan... huhuhu.. aritu aku try masak nasi beriani.. amik resepi dari tenet ni aaar..bepeluh2 kt dapur.. penat gile memasak.. smbil tu plak buat kuih roti jala.. sume baru nak cube..hehhe...yg besnye sumenye jd.. yey!!! hoooreyyy.. adela rupe dan rasenye n mayb x sesedap mane..tp yg penting..hubby ckp sedap.. ayangku mkn byk sgt.. siap tambah nasi lg.. hehehhehe.. nnti aku upload gambanye tau...

No comments: