Wednesday, September 10, 2008

i'm mrs lonely!!!~~~

desperatenye title kan... hahhaahhaha.. 4 the 1st time in dis ramadhan..ramadhan ke 10.. aku buke pose sensorangggg... uwaaaaaaaaaa...dan mlm berikutnye juaa... hubby tersayang suda pergi offshore..tinggalla dinda keseorang di rumah..termenung mengingatkan mu.. hehehhe.. already mish him.. ehek..ehek..cape nak peyuk kite mayam ni.. uhuhuhu.. aku beli je aar..malas nak masak..mcm penat jerk masak utk sorang..sib baik la bazaar dkat bwah umah ni jerk..nmpaknye esok pon same la..akan ku beli saje mkanan bebuke ku.. aku mkn nasi ayam je td.. smlm nasi ayam..arini nasi ayam.. ermm..yummy yummy.. aku mmg suke la bab2 ayam2 ni..kasi la mkn ayam stiap hari, pasti akan ku mkn dgn lahapnye.. hehhee..xkan muak punye!!~~

smlm hubby i tgk kt internet name dia ade tak kt list chopper kul 6 pg.. aik..tgk2 xder..hatiku suda berlagu riang..yes!! abeku tidak jd ke offshore...siap tanye..."ayang xjd ek g offshore?".. hehhee.. skali bgn pagi td bos dia sms da.. kate chopper kul 1pm.. uwaaaaaaa...jd jugak peginye.. =(.. cedeynye atiku.. tp ayang penah ckp.."aling jgn sedey tau..kalo aling sedey n xnak ayang g..ayg lg sepuloh kali sedey..sepuloh kali xmo g offshore tu".... touching tau dgr hubby kite ckp mcm tu.. da mcm tu keje dia kan..mcm tu rezki kite.. i patut redha n doakan ayang selalu selamt..selamt pegi n slamt blk.. aminnn.. =).. insyaALLAH ayg dpt blk awal..jumaat ni.. xmo ar delay2..

actually ni kali ke-2 ayg g sejak kitorang kawen..1st g tu lg la sdey n takot.. ye la kan tinggal sorang2 kt umah.. xder sape2 kt cini..dok kt negeri org.. belum serasi lg.. ayang nak anta aku blk kmpg...tp aku ckp xpe la..nak berdikari (kunun la..mcm berani sgt!!..hehhe).. ye la kan.. kalo x skrang..bile lg nak stat kan.. mmg ayang keje mcm tu.. sejak ahir2 ni ayg mmg bz sgt keje.. ke sana da ke mari..dia riso sgt tinggalkan wife dia sorang kt umah.. dia kasi la contact no kwn2 n member opis kalo ade emergency..call mak kt kmpg..pesan col kan wife dia kt cni..riso btul dia..tq syg..aling tau ayg syg aling banyak..

las wik ayang keje kt KT.. so aku leh aar ikut dia..tp dok hotel jer.. smpai2 je sane..ade kwn teman jln2 KT..g aar survey2 baju batik siap..nak wat baju raye.. da aim la baju2 nye.. n hubby ckp nnti sabtu dia ajak g jln n membeli la.. tup tup.. mlm esoknye terus blk kerteh.. ade prob xdpt di elakkan.. lorrrrrrrr....xdpt beli baju.. uhuk uhuk.. xpe la..shopping kt KL je la nmpaknye.. tp ayg ckp nnti akan g lg KT tu..ade keje lg x setel.. oh yeah!!~~.. (ade harapan!)..



bile da mlm mcm ni..aku rindu kt hubby aku..slalunye dia teman borak..teman wat klaka.. tp ayg xde ni...so sad so sad..=(.. uwaaaa.. kt bwh ni ade gamba kuching..ayg ckp mcm ni la kitorang slalu berpelukan.. ihihihi...cute tau meeeaaaoowww nii..

erm..ok la..penat da berkarya.. nnti aar plak..to be cont.. see yaa..

No comments: