Friday, September 12, 2008

Pulangla...!!~~

muke boring tunggu kepulanganmu..uhuk uhuk..

Kandaku,

pulangla..diriku amat merinduimu..2 mlm diriku tidak dapat tidur.. so sad so sad.. =(.. kesian la kepada isterimu ini.. wakakka.. yey.. smlm ayg col aku dari plant.. ayg ckp hari2 tertentu je bole buat col..isnin n kamis sahaje ok!.. tu pon dorang kasi 5min saje!..ikut turn lak tu.. aku punye la tunggu smlm ayg col..smpai da putus asa.. las2 kul 11pm baru ayg col n membawa berite gumbire kpd wife dia.. hoorey!! ayang blk arini.. dlm kul 2 smpai airport.. yahoooo!!~~... mish u soo soo much!!.. asik bear (aka buncit namenye) je teman tido..

ni la 'buncit'..dlu dia gemok..skrang da kulus kene peluk.. hihihihi

cian aling tau...tido sorang.. bebuke sorang.. ehek ehek.. aling da mcm org bisu ni..da 3 hari x beckp.. ckp tepon ade la ngan mak aling.. tu pon hari rabu aritu..saje meluahkan perasaan kene tinggal sorang kt umah...

erm..smlm aku bebuke sorang lg.. g beli je kt bazaar ramadhan.. dari atas umah aku ni da leh nampak org ramai membeli.. so aku pon trun la dgn muke macho..hhihi..segan gak..jln sorang2 kan.. beli la nasi kukus n ayam berempah.. kuih popia goreng n air soya.. cukup la utk mkn sorang.. simple je aku ni..asal kan ade ayam..da ok da.. =)..kalo org tgk menu aku mesti xselera nak mkn..hehehe..tp aku ok je.. aku suke je.. xbape nak berselera kalo mkn sorang2 ni.. xpe..hari ni temanku akan pulang..xde da sorang2..sgt xcited tunggu kandaku pulang.. smpai xlena da nak tido..awal pg lagi da bukak blog ni.. =)..

nasi kukus dgn ayam berempah..sgt femes di area kerteh ni.. i like it!!

rase mcm ngantuk plak mate ni..dari kul 4pg lagi da bgn.. minum air je sahur td..xselera nak mkn..cant wait to see my hubby!!.. ok..daaa~~

No comments: