Monday, March 9, 2009

Dikunjungi Tetamu dr Jauh..

Ooh..sepatutnye sy suda otw pulang ke KL saat ini..tp pg td en suami mendpt spot called..ade problem la plak kat plant..so terpaksala menunda perjalanan kami..kesian dia..minggu ni xder cuti langsung..asik keje aje..hurm..xpela..rezki bb!!..=)..(yang..nnti kalo ade rezki tu jgn lupe 'janji' kite ek..hehehehe)..

Hurmm..sy nak cite ni..pd hari sabtu 7/03, 7.30am..sy dikunjungi tetamu dr s.alam..=)..roshda, suami dan adik2nye..=)..suda lama planning nak dtg umah sy..tp setiap kali rush nak dtg cni..sy blk KL..so kali ni..sy suh jugak dia singgah umah sy xkire la kul bape pon..hehehe..rush mengidam nak jumpe mummy to be ni..yg tgh sarat..rush nak sgt jumpe sy b4 sy besalin..nak tgk perut sy yg besar + sy yg 'besar' ni..hehhee..so rush, puas hati??? aku gemuk kan?? hahahahaha..

Sy sempat buat nasi goreng cili padi n sambal ikan bilis + air milo panas n teh 'O'..sedap ke ek rush???..sori ler..tu je la sempat aku masak pg tu..kelam kabut gak..sib baik aku da prepare bahan2nye mlm ituuuuuu!!!..so pgnye aku trus aje memasak..aku da agak mesti ko smpai awal..ko bwk jet ke dtg cni???.. hehhehe..

Terime kaseh ler kerna sudi dtg ke rumahku..ko tetamu ke-4 aku..alhamdulillah..org ckp 'tetamu tu pembawa rezki'..=)..marila dtg lagi ke rumahku ek..kwn2 yg bercuti ke terengganu ni mari la singgah ke rumah sy..sudi2 la!!..sy dgn rase gumbire akan menjamu kamu, kamu dan kamu semua!!!!.. xder la sedap mane sy masak..tp bole laaaaaaa...hehehehe..kalo tak takkan la suami sy menjadi semakin 'comel' kan...=P..

Ok la..ni la last entry sy..akan di update setelah sy pulang nnti ek.. 2 wiks dr sekarang k..

ok la..buhbye...

da~~

4 comments:

roshda said...

azieku!!! masey byk2 ye... segan la gak sbenanye dtg pepagi buta pastu kejap je pastu lepas mkn blk huhuuh... hepi sgt dpt jupe jua akhirnya... masey kat azman gak.. kt bb dlm perot gak hehehe.. de rezki dh kua nanti auntie dtg lagi ek..

suamiku bwk kete sgt laju... mmg mcm tu, slalu g shah alam - Kuala Terengganu 5 jam.. aku ase tayar x jejak jln ar ekekeke.. dlu aku seram, skrg aku tdo jek..:p

tp aku x leh lupa la suamiku itu telah menyebabkn ko kena pgl plumber eekekekek.. aku x tau tau.. aku x bersubhat.. aku tau lepas beberapa KM perjalanan hahahahah.. bkn sbb tu aku blk awl.. ampeh je azman tuduh aku konspirasi hahahhaha.. cehh...

azie umah ko dh lawa.. ko xleh dtg umah aku sbb umah aku x lawa lagi hahahaha.. sbb seme masih atas lantai ekekekek.. masey byk2 ye tuan umah... dh tau umah nanti leh serbu lagi ek... jaga diri bebaik.. xde la gemok pon.. bese la tu mcm tu la ibu ngandung... :p aku ase ko leh kembali ke bentuk asal.. hehehe.. weh, aku ase aku lagi besa nanti.. ko jgn jpe aku nanti tau kalo dh sarat hahahha... ok azie, jaga diri... masey lagi skali..

PinkyB said...

Salam Azie...

I just got a job in Kerteh, and Im still contemplating nak pergi ke tak since my hubby is working in KL.
He has given his green light cuma I macam still unsure ....

From ur post, I read, ure fr Wangsa Maju. Well, Im staying in Melawati.

So if u tak kisah, can I have ur email add? So I can ask more on Kerteh?

Thanks

azieaz said...

hye...

my email add : azieelah@yahoo.com.. ok je nak tanye pape soklan kt i..i sudi menjawabnye..hhehe..=)

~izan~ said...

thanks azie..Izan dah pergi buat dah hari tu..hehe. Izan search address klinik tu guna google jerk,hehe..Pastu terus pegi Kuantan.Ape2 pun selamat menjadi ibu yer...1st baby ek? Mesti berdebar2 ek.InsyaAllah suma akan selamat..Aminnn...