Monday, January 12, 2009

27???


12 Januari 1982-12 Januari 2009 = 27 Tahun

Alhamdulillah...

Happy Birthday to me!!...

Kupanjatkan kesyukuran masih di berikan kesempatan utk menyambut hari lahirku yg ke 27..suda tua diriku ini yeaa...hehehe..

Untuk pertama kalinya aku dpt menyambut befdayku bersama mr.husband di sisi..tepat kul 12 mlm td ayang da wish befday n kasi hadiah kishes n hugs!!..=) alhamdulillah...tq ayang..

BB pon wish befday kt mummy dia kot..mlm td dia pon cbuk gerak2..menendang..harini pon same..asik menendang aje..epy agaknye..mummy epy dia pon ikut same..=)..mcm nak terkeluar kaki dia menendang!!..da xleh diam da skrang..semakin aktiv..

InsyaALLAH dlm usia 27 tahun ni aku akan dpt menimang cahaya mata yg pertama kami dan pastinye..tahun ni tahun mencabar bg aku n hubby tercinta..

Moga ALLAH :-

:: akan memurahkan rezki kami dan memanjangkan ikatan kasih sayang kami hingga ke ahir hayat..
::memudahkan segala proses bersalin nnti...
::memberi kekuatan kpd kami menempuh segala ujian dan cabaran..
:: memberi ketabahan dan kesabaran kpd kami utk menempuh tahun pertama sebagai mummy n daddy.....insyaALLAH..
::memberi kebahagiaan kpd kami hingga ke ahirnyee..
.
.
AMINNNNN........

p/s : time kasih byk kpd kwn2 yg igt n wish...=)..doakanla aku slalu sihat ek..

alaa....esok kene inject lagi la..aduh sakitnye!! esok kene g check up lg..uwaaaaaaaaa....berape lak berat aku kali ni ek!! ermmm...=P

4 comments:

SheeMa said...

happy 27th birthday. almost forgot that you're always a kak long :)

Puan ApasH said...

Azie,
Happy 27th bday...

roshda said...

azieku!!!
sory sgt2 aku lupa wish pd ari yg sepatutnye.. aku dh ingt mlm 11hb tu tp mcm x best je awl sgt.. pastu 12hb tu aku lak bz btol yela dh lama smgu cuti MC kn.. sowy sesgt.. ampun2 bukn lupa tp bz ;p apepon aku doakn ko bahagia ngan abe tercinta.. jga kesihatan diri n bb bebaik ek.. moga ari yg mendtg lebih bahagia utk korg.. syg ko.. muuaaahhh!!! selamat hari jd!!!

azieaz said...

Shema: tq ek wish..kak long da semakin tua..

Apash: tq apash..

Rush: smpai hatimu melupai aku!! hehe..no hal beb..doakan diriku ini ek moga sentiasa sihat!!
wey..jd tak dtg kerteh ni?