Friday, January 22, 2010

Kerja Baru..


gempak gile title..huhu...ceh..saje je nak letak gambo tmpat 'kerja baru' ku...hehe..My sewing room...sgt bes dpt menjahit..bile kite dpt siapkan sesuatu mende tu..rase puas hati..tp kalo mende yg di jahit tu salah kene bukak balik...jd tensen!...uwaaa...hahaha..

ni baru pas pindah bilik..so kemas la skit...itu adalah antara koleksi beg yg da siap...ade la lebey kurang 11 kot...tp belum letak butang nye lagi...skrang tgh buat diaper bag pulak..baru siap 2 jer..sbb dis wik syasya meragam plak..mayb sbb nak tumbuh gigi lg 2 batang kt atas..satu da kuar..da ade 3 gigi..satu lg blum...tp gusi da bengkak..!cian dia..



so ini adalah setelah sy mula 'bekerja' yer...besepah2..syasya adalah dilarang masuk ke bilik ini..takot ler ade jarum ke..tp dia sgt la suka nak masuk...so kene la alwiz tutup pintu..

yg ini plak koleksi terbaru...Laptop sleeve or laptop envelope.. susah2 sgt..sarung laptop laaa...hahaha...

yg ni plak...travel tissue cover..kt dlm tu ade wet tissue syasya..so dienye size same mcm wet tissue yg pek besar tu..


ini shj la yg dpt diri ini update...hurm...ada satu lg cite ni..aritu sesaje aar nak promote kt sorang kwn ni..kot2 ler dia da pegnen ke kan sbb baru kawen..aku blum abes ckp lg..aku ckp aar nnti da pegnen leh beli diaper bag dr aku..blum ckp lg aku jahit sendiri..dia trus tanye BRAND ape??? uwaaaaaaa.....diri ini tersentap kejap..salah org aku promote!!~~..almaklumla kwn2 aku ni org kaya raya sume..pakai brand aje yeee...!!..ni brand syasya jerr~~

ok la...tunggu la kedatangan blog baru sy...name kedai kecit sy SYASYA CREATIVE...=)..(byk lg keje nak buat ni..)


p/s :berat sy suda back 2 normal.setelah syasya 8 mnths baru ler normal...lame betul lerr..ni pon sbb tak cukup tido agaknye..sbb mkn byk jugak...har har har...


da!~~

7 comments:

lynda said...

lawa2 beg ko tu ye..kreatif tul ko..

SheeMa said...

ko ckp pasal aku minta ko buat diaper ke? mana pernah tgk ko carry pun..(confuse jab)

SheeMa said...

eh sebelum terlupa..mmg lawa aar beg2 tu..nnt jgn lupa janji..aku pregnant..1 diaper bag free ko nak kasik kan...keh keh keh

Puan ApasH said...

yg utk laptop tu cam menarik jer..bleh elaborate skit x azie?

Dils said...

menarik2.

rugi meh, aku terawal beli laptop sleeve, punye le mencari design yg lawa. (dan murah) huhuh.

takpe. gud luck for new blogshop~

Syasya Creative said...

nebes aku pd komen2 kwn2 aku sume!...time kaseh byk ek..kasi semangat kt aku atas sume komen2 ni...tq tq..

linda : tq ler..aku still belaja lg ni..=)..byk lg ilmu jahitan yg kene di belajar .hehe

sheema : aku sendiri pon confuse gak ni..ko ckp kt komen sblm ni kan nak diaper bag..xpe la..abaikan sahaje..hehe..sblm tu..congratess ek..ade bb tahun 2010 ni..bes bes..sblm bb kuar diaper bag akan smpai depan pintu umah ok!..promise!!..hehe..

apash : ko nak elaborate dr segi ape? hurm..kalo material..aku gune heavy english cotton..lining pon cotton jugak..laptop sleeve ni just sarung la utk protect laptop dr calar..dia bukan bag laptop..aku gune jugak kaen pengeras nak kasi sleeve ni nmpak cntik..tak lembik..ok? leh trime tak penjelasan ini? hahhaha..

dila : tq dila..xpe..nnti leh beli yg baru plak...kasi byk koleksi..hahhahaa...tq byk2..=)

azieaz said...

eh..komen atas name syasya creative plak..huhu..blum ade pape pon kt blog tu..baru create shj..

eh kejap2..shima, ke ade kene mengena ngan entry ni yg ko confuse neh? aku lagi confuse..xde kene mengena laaa...no wori!